Sunday 23 November 2014

Cara Atasi Senggugut Elak Diperli Oleh Bos Kerana Ambil MC Setiap Bulan

Assalamualaikum dan Selamat Berhujung Minggu,

Hari nie nak kongsikan dengan anda semua tentang cara atasi senggugut. Ada ke cara atasi senggugut nie? Dah bertahun asyik selalu je kena senggugut. Macam-macam dah makan ubat, buat amalan tradisional pun xhilang juga senggugut nie. Dulu saya pun seperti anda jugak sampai menggigil tahan senggugut. Paling teruk sampai pening dan muntah.




Sesetengah company sekarang dah tak terima MC kerana senggugut, sebab dah selalu sangat. Memang la bagi kite nie sakit yang taramat sangat, tp diaorang ape tahu. Setiap bulan wajib amik MC sampai kena perli dengan bos. Bos pun tanya "You nie tak cari solution ke nak settlekan masalh senggugut you? asyik MC je. Dah tahu ade senggugut, standby la ubat ke, apa ke. You ingat company nie nenek you punye?? haaa amik kena sebijik kat muka.




Kita tengah tahan sakit, kena pulak perli macam tu, silap-silap bos yang masuk hospital. Kalau la die dapat rase betapa sakitnye senggugut nie, baru la die tahu. Saya ade seorang kawan yang mengalami masalah senggugut dan setiap bulan die akan amik MC. Beberapa bulan lepas saya bagi tahu die cara atasi senggugut. Nak tahu apa cara atasi sengugut?? Taaadaaaa...




Lepas die amik GLA Complex nie, die ade jumpa doktor dan bagitahu yang dia amik GLA Complex. Dan nak tahu ape doktor tu cakap? "Bagus supplement nie, saya cadangkan awak teruskan dan kalau senggugut awak dah hilang, bagitahu saya" Lagi la kawan saya berkobar-kobar nak try GLA nie..


Jadi apa tunggu lagi? jangan biarkan senggugut menghantui hidup anda. Inilah cara atasi senggugut yang paling senang dan berkesan. Lepas nie tak de lagi kena perli dengan bos sebab asyik MC je. Setiap bulan, kalau period, anda memang tersenyum, takde lagi sakit-sakit.


Anda memerlukan Vitamin / Supplement Shaklee? Anda boleh hubungi saya di:

FB: Ai Mun Amanina Pengedar Shaklee KL dan Selangor
No Tel:-014-5340123
COD area: Pantai Dalam, University Malaya, Petaling Jaya Seksyen 14, Bangsar, Brickfield, Mid Valley, Abdullah Hukum

Untuk seluruh Malaysia, pengeposan akan dilakukan melalui Pos Laju. Consultation akan diberikan kepada semua pembeli.


No comments:

Post a Comment