Thursday 16 October 2014

Cabaran 7 Entri: Pengedar Shaklee Kuala Lumpur & Selangor

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Anda merupakan pengguna produk Shaklee? Atau anda sedang mencari tempat atau kawasan yang boleh mendapatkan produk Shaklee? Kini, untuk anda yang berada sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Penghantar secara Cash On Delivery (COD) di kawasan Pantai Dalam, University Malaya, Petaling Jaya, Bangsar, Brickfield, Mid Valley,  Abdullah Hukum dan kawasan sekitarnya, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee. Saya merupakan pengedar sah Shaklee Kuala Lumpur dan Selangor,  yang memegang ID - 1047152.



Jika anda membeli Produk Shaklee dengan saya, anda akan mendapat:

  1. Free consultation 
  2. Penghantaran yang cepat dan tiada caj tambahan
  3. Tips mengenai Produk yang diambil
  4. Free keperluan untuk vitamin
  5. Sebarang pertayaan boleh dibuat setiap hari dan pada bila-bila masa.
Saya akan membantu anda untuk mencadangkan produk mana yang bersesuai dengan anda mengikut masalah dan bajet anda. Saya akan guide pelanggan saya sebaik mengkin sehingga anda berpuas hati dengan hasilnya.

Anda boleh hubungi saya di:

FB: Ai Mun Amanina Pengedar Shaklee KL dan Selangor
No Tel:-014-5340123
COD area: Pantai Dalam, University Malaya, Petaling Jaya Seksyen 14, Bangsar, Brickfield, Mid Valley, Abdullah Hukum

Untuk seluruh Malaysia, pengeposan akan dilakukan melalui Pos Laju. Consultation akan diberikan kepada semua pembeli.


No comments:

Post a Comment