Saturday 11 October 2014

Cabaran Blog 7 Entri : Day 3 : Apa Yang Ada Dalam Handbag Saya

Assalamualaikum..
Untuk entri hari ke 3 dalam cabaran blog nie feeling2 retis plak, bila wartawan tanya dan selongkar handbag artis2..hahahaha. Ok tajuk untuk entri hari ini Apa Yang Ada Dalam Handbag Saya...hehehe mcm2 ada. Semakin besar handbag, semakin banyak dan senang nak sumbat barang2.



Nama pun perempuan, mmg banyak la segala harta benda yang menjadi keperluan dan kelengkapan bila kita di luar rumah. Yang wajib ade dlm handbang telekung (nie kalau bawak handbag bsr dr tuannye, blh la sumbat. Klau x, pegang kat tgn je). Selain tu, alat makeup. Wlaupon xbrape makeup sgt, wajib la bwak stakat compact powder and lip glosses. Lagi, segala anak2 kunci, powerbank (yang nie sgt pnting jgk, untuk menyambung hayat phone, mana blh hdup tanpa phone kan) ??. Selain dari tu purse, dan earphone, earphone nie kne ade jgk dlm handbang memandangkan webinar tak kira tempat dan waktu, hihihi,   yang lain tu barang xbrape wajib lah, barang2 sunat yang menambah brt dan menambah selerak dlm handbag..


Nie nampak muatan sedikit sebab handbag besar dan terlupa ltak telekung.


Saya yakin, anda diluar sana pon sama mcm saya jgk kan?? Atau lebih dari saya..hehehe..it normal as a ladies guys.


Nie muatan padat sebab handbag kecik. 


Rasanye cukup lah untuk entri hari ke 3 ini. Kita jmp lagi untuk entri seterusnya..Salam sayang. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment