Saturday 25 October 2014

Cuti-Cuti Malaysia Di Cameron Highland

Assalamualaikum dan Salam Jumaat Semua,

Entri hari ini santai-santai je. Saya nak kongsikan pengalaman cuti-cuti Malaysia dengan family di cameron Highland. Untuk pengetahuan semua, ini adalah kali pertama saya ke sana, teruk kan? kena ejek dengan adik-adik dan kakak-kakak sebab first time sampai sini. Setiap kali nak pergi Cameron Highland dulu, ade je halangan. So, terpaksa la cancell. Kenapa saya pilih Cameron Highland sebagai tempat untuk bawa family bercuti? sebabnya walaupon mereka dah berkali-kali datang sini kecuali saya, tapi saya bawa juga sebab 8 tahun lepas arwah ayah pernah berjanji nak bawa kami semua ke sini, tapi tak kesampaian sebab Allah lebih sayangkan ayah. Jadi, saya berhasrat untuk tunaikan janji ayah pada kami, walaupun kami sampai sini tanpa ayah. Al-fatihah Ayah..



Kami ke sana selam 3 hari 2 malam, standard la kan..menginap dekat Apartment Carnation Part, Tanah Rata sebab masa tu hotel dekat Brincang dah penuh. tapi ok la sebab Apartment Carnation Part nie murah, 3 hari 2 malam hanya RM500. Apartment dia pun kemas, bersih dan luas. banyak kemudahan yang disediakan tetapi line internet slow sikit. hehehe



With Umi tersayang pada hari pertama, terus singgah ladang teh




Pertandingan pipi tembam. Nie dengan kakak pertama dan kedua, saya paling muda walaupun nampak macam tua sikit. huhu




Adik-beradik kesayangan




Time nie dalam kul 8.30 pagi, sejuk sikit, tapi dah pukul 10 pagi, dah rasa bahang. Cameron Highland dah tak sejuk. 







kak long dan umi 



Satu-satunya adik perempuan kesayangan ira.

Ok that all about cuti-cuti Malaysia, next trip still dalam perbincangan. Semoga Allah menjaga harta-harta saya ini walaupun dimana mereka berada. Be a good daughter and son untuk umi dan arwah ayah. Sayang kalian semua..


Anda memerlukan Vitamin / Supplement Shaklee? Anda boleh hubungi saya di:

FB: Ai Mun Amanina Pengedar Shaklee KL dan Selangor
No Tel:-014-5340123
COD area: Pantai Dalam, University Malaya, Petaling Jaya Seksyen 14, Bangsar, Brickfield, Mid Valley, Abdullah Hukum

Untuk seluruh Malaysia, pengeposan akan dilakukan melalui Pos Laju. Consultation akan diberikan kepada semua pembeli.


No comments:

Post a Comment