Monday 13 October 2014

Cabaran 7 hari Entri: Day 4: Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Untuk Cabaran blog hari ke-4 ialah Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan. Nak tahu ape vitamin shaklee pertama yang saya makan? ESP. ESP nie saya ambil untuk rambut, so saya amik 1 Set iaitu ESP, Zinc Complex dan B-Complex. Masa beli Set rambut ini, saya terus jadi ahli sebab nak murah. hehehe kat situ dah nampak yang memang nak jimat je. Tapi, walaupun saya beli 1 set, Vitamin pertama yang saya makan ialah ESP.




First time minum ESP, memang tak boleh telan sebab saya nie tak suka susu dan saya bancuh ESP tu dgn plain water. Bile dh tahu yang boleh campur dengan Jus atau milo, terus xcukup 1 shaker.hehehe seedddaaappppp saaanngggaattt. Kat situ dah jatuh cinta dengan ESP. Pagi biasanya saya akan bancuhkan dengan milo, dan malam saya bancuhkan dengan sanquick.

Kesan lepas minum ESP, bukan berkesan pada rambut je, tapi senggugut hilang entah kemana, jerawat batu pon dah melarikan diri, parut pun menghilang sedikit demi sedikit, bila buat masker, liang roma semakin mengecil. Sebab itu lah saya ketagih ESP sampai sekarang.

Jika anda tidak percaya dengan perubahan saya ini, cuba la..bonus taw bulan nie, sebab ESP promosi beli 6 percuma 1. Rugi lepaskan peluang nie.


Bagaimana untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee? Anda boleh hubungi saya di:

FB: Ai Mun Amanina Pengedar Shaklee KL dan Selangor
No Tel:-014-5340123
COD area: Pantai Dalam, University Malaya, Petaling Jaya Seksyen 14, Bangsar, Brickfield, Mid Valley, Abdullah Hukum

Untuk seluruh Malaysia, pengeposan akan dilakukan melalui Pos Laju. Consultation akan diberikan kepada semua pembeli.

No comments:

Post a Comment